چاپ مش

 

توضیحات اجمالی

چاپ مش از خانواده استیکر پشت چسب دار بوده که دید آن یک طرفه و به آن One Way Vision می گویند و دارای سوراخ های ریزی می باشد که این قابلیت باعث می شود که نور از آن عبور کند .

 

چاپ مش به لاتین(Mesh)

 

چاپ مش

در اینجا ما سعی می کنیم توضیحاتی ارائه نماییم تا نسبت به آن آگاهی کامل تری پیدا کنید و انتخاب راحت تری داشته باشید. مش شیشه ای داری متریالی از جنس پی وی سی (PVC) می باشد.از چاپ مش فقط بر روی سطح صاف شیشه می توان استفاده کرد و بخاطر شکل خاص این نوع جنس (سوراخ های ریز) نور را تا حدودی از خود عبور دهد. یعنی به عبارتی ورود نور را هم می توان کنترل کرد ،هم از داخل و هم از بیرون شیشه نصب می شود و از یک طرف دید را کور می کند. به عبارتی ساده تر وقتی آن را روی شیشه می چسبانیم از داخل محل به بیرون دید داریم و از بیرون به داخل فقط طرح روی چاپ مش را می بینیم.

 

قیمت چاپ مش به عوامل زیر بستگی دارد

 

  1.  کیفیت جنس مش
  2.  کیفیت رنگ چاپ
  3.  هد دستگاه چاپ

 

 

نکته : محاسبه قیمت چاپ مش به صورت متر مربع می باشد . و طول سفارش بر روی مش آزاد می باشد

 

نکات مهم برای چاپ مش

 

  1.  تصاویر بهتر است با فرمت CMYK ارسال گردد 
  2.  حداقل رزولوشن 72Dpi باشد 
  3.  بهتر است فایل با فرمت PSD ارسال گردد.

 

 

در مجموعه ونوس لیزر با استفاده از دستگاه های چاپ به روز این نوع چاپ هم داری ماندگاری بالا در برابر شرایط محیطی می باشد.

موارد مورد استفاده چاپ مش

 

  1.  فروشگاه ها
  2.  سوپرمارکت ها
  3.  رستوران ها
  4.  آژانس های مسافرتی
  5.  داروخانه ها
  6.  اتوبوس ها

 

 

سوالی که در ذهن ما پیش می آید که کاربرد چاپ مش برای ما چیست؟ شما اگر یک آژانس مسافرتی داشته باشید که در آن پارتیشن نصب شده که در قسمتی از پارتیشن شیشه و روی شیشه چاپ مش کار شده باشد افراد از داخل قادر به دیدن بیرون نیستند و فقط طرح رو چاپ مش را می بینند و از بیرون عموم می توانند محیط داخل را مشاهده نمایند.یا در فروشگاه ها افراد از بیرون تبلیغات جذاب روی چاپ مش را می توانند مشاهده نمایند و فضای داخل فروشگاه را نمی توانند مشاهده نمایند.

 

انواع چاپ مش

 

  1.  بدون چسب One Way Vision 
  2.  پشت چسب دار One Way Vision 

 

 

نکات مهم چاپ مش

همان طور که گفته چاپ مش یک نوع استیکر پشت چسب دار است که داری سوراخ هایی متعدد به شکل طوری (همانند تصاویر بالا ) می باشد. چاپ مش زیر مجموعه چاپ دیجیتال است و در گروه چاپ های عریض و چاپ فضای باز (Outdoor) قرار دارد .روش نصب آن هم آسان و راحت است حتی آسانتر از استیکر ، بخاطر اینکه با وجود سوراخ های ریز متعدد روی سطح چاپ باعث می شود حباب کمتر زیر کار جمع شود یا اگر هم حبابی قرار گرفته باشد به راحتی با کاردک آن را خارج کرد. و دلیل دیگر آن همانند استیکر ها خاصیت کشسانی ندارد وهنگام نصب تغییر شکل نمی دهند.

 

مزایا

از مزایای چاپ مش توسط دستگاه اکوسالونت می توان به موارد زیر اشاره کرد.

 

مزایای چاپ در مجموعه ونوس لیزر

 

 

  1. قابلیت داشتن یک طرف دید
  2. مقاومت در شرایط محیطی
  3. نصب آسان چاپ مش (نسبت با سایر مدیا های اکو سالونت)